Kaartverkoop

Je kunt je kaarten voor avonden en evenementen in de SuperMarkt online te bestellen via www.supermarktdenhaag.nl mits anders staat aangegeven. Per keer kun je maximaal 8 kaartjes online bestellen.

Hoe bestel je online een kaartje?
Kies het programma waar je heen wilt in het programmaoverzicht en klik daarbij op de zwarte 'Tickets'-knop. Je krijgt dan een scherm waarbij je moet inloggen. Als je nog niet over een SuperMarkt–account beschikt moet je je hiervoor even registeren. Vervolgens kun je gaan bestellen en afrekenen. De betaling kan met IDeal, Mastercard of Visacard gebeuren. Indien alles akkoord is ontvang je een bevestigingse-mail in je mailbox.
Je print deze zgn. 'e-ticket' uit en het printje wordt op de avond zelf door onze medewerkers bij entree gescand. Het is niet nodig het e-ticket van tevoren aan de kassa om te wisselen voor een 'echt' kaartje.

LET OP: DE BEVESTIGINGSMAIL IS JE TICKET!


Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?
Als je na betaling geen bevestigingsmail ontvangt, kan het zijn dat hij in je spamfilter is blijven hangen. Het reserveringsnummer is dan te vinden op je afschrift. Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op via tickets@supermarktdenhaag.nl en vermeld je naam, het reserveringsnummer en eventueel het betaalbewijs.
Op de avond zelf dien je in het bezit te zijn van geldige legitimatie. Alleen op het 'noemen' van het bevestigings– annex betalingsnummer verlenen wij helaas geen toegang.

Het event is gecanceld, hoe krijg ik mijn geld terug?
Bij gecancelde optredens krijg je je geld voor het gekochte kaartje terug. Helaas kunnen we je de reeds gemaakte servicekosten niet terugbetalen.

Ik ben verhinderd, krijg ik nu ook mijn geld terug?
Indien je zelf niet kan komen naar een optreden waar je een kaartje voor kocht, kunnen wij het kaartje NIET terugnemen. Hier zijn geen uitzonderingen op mogelijk.